joi, 25 noiembrie 2010

Nu intelegi? Intreaba!

Spre surprinderea mea astazi intalnindu-ma cu o persoana cunoscuta am fost "luat" la intrebari cu privire la blogul pe care scriu.
Eu insa l-am intrebat daca are ceva impotriva acestui blog el spunand ca absolut nimic insa problema este ca nu prea intelege ceea ce este postat. Atunci am cazut putin pe ganduri si m-am intrebat care ar putea fi motivul. Poate ca am gasit motivul dar nu am sa insist asupra lui acum .
Asemenea am fost intrebat de o alta persoana care este rolul acestui blog. Gandindu-ma si la asta constat ca nu am precizat niciodata scopul blogului insa acum cred ca am ocazia.

Prin intermediul blogului doresc impreuna cu ceilalti doi prieteni care mi-s au alaturat Deey si Gabriel sa comentam, sa argumentam, sa explicam, sa ne dam opinia in legatura cu diferite aspecte privitoare la diferite domenii, toate astea cu responsabilitate, prin calauzirea Duhului Sfant. Prin articolele scrise de mine incerc sa ajut pe cei din jur care urmaresc poate din curiozitate sau diferite motive blogul. Sper ca ce este scris sa le fie de folos.

Insa cum le poate fi unora de folos daca ei nu inteleg ceea ce scriu? :|
Si acum imi amintesc de persoana care m-a intalnit astazi. :)
E greu sa intelegi atunci cand nu ai interes pentru un lucru sau nu te atrage! Spre exemplu nu inteleg informatica daca nu am cautat sa o invat si nu am prezentat vreun interes pentru ea.

Sincer ceea ce doresc sa se inteleaga de pe acest blog este faptul ca tu ai nevoie de mantuire prin jertfa Fiului lui Dumnezeu Isus Cristos. Si cred ca e foarte simplu sa intelegi ca in Imparatia Cerurilor nu ai sa intri fara sa-l fi cunoscut vreodata pe Cristos cu adevarat. Dupa cum este si mesajul de pe poza din antet "Eu sunt Calea, Adevarul, si Viata. NIMENI nu vine la Tatal decat prin Mine." (Evanghelia dupa Ioan 14:6).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu