luni, 22 noiembrie 2010

Esti la moda daca esti pocait?




In videoul precedent Bodo de la Proconsul isi prezinta marturia public si prin exprimarea lui afirma cu tarie ca Domnul merita tot.

Am auzit opiniile unora cu privire la marturia lui publica unii care-l considerau un aiurit care peste noapte s-a pocait.
Interesant e faptul ca multi nu observa ca nu doar el este un om public care-l marturiseste pe Isus Cristos ca Dumnezeu Viu in inima lui. Multe "celebritati" recunosc faptul ca adevarata credinta crestina este cea de partasie directa cu Dumnezeu prin intermediul Fiului Sau preaiubit.
Sunt oameni care recunosc ca au lasat deoparte placerile lumii ca sa faca voia Tatalui si sa traiasca in dreptatea si sfintenia ceruta de El

Mi ar placea ca sa ascultati cu atentie aceasta marturie si sa stati putin si sa cugetati la ea!

Alte personalitati care au fost si sunt cu adevarat crestini cu o relatie personala cu Dumnezeu : Ricardo Kaka ,Emanuel Eboue ,Ze Roberto , Mihaita Nesu , Ze Maria acestia fiind cativa fotbalisti apoi oameni politici ca Abraham Lincoln care a fost un om deosebit si care afirma ca nu exista alt dar mai deosebit pentru om decat o biblie . Ben Carson unul din cei mai buni neurochirurgi si multi multi alti. Cu stupoare am aflat ca si Britney Spears citeste Biblia primita de la o ruda de a sa.

De ce nu toti oameni au o relatie personala cu Dumnezeu asa cum au uni ca si Bodo de exemplu? Si de ce uni nu o pot avea chiar daca o cauta?

Pentru ca ei nu au de gand sa renunte la felul lor desert de vietuire in pacat si sa-si curateasca viata prin sangele lui Isus Cristos.
Biblia spune ca nelegiuirile(pacatele) noastre " pun un zid de despartire intre voi si Dumnezeul vostru; pacatele voastre va ascund fata Lui si-L impiedica sa v-asculte!" (Isa.59:2)


Nu ai cum sa strigi la Dumnezeu cat timp traiesti in pacat si nu doresti sa renunti la el. Nu are cum rugaciunea ta ca om pacatos sa ajunga la El caci doar o inima curatita in sangele Lui are sa fie ascultata si primita in Imparatia de care multi stiu "Ferice de cei cu inima curata, caci ei vor vedea pe Dumnezeu!" (Mat.5:8)

Priveste putin la inima ta si vezi ce e acolo! E putina ura, putin viclesug, putina prefacatorie putin din fiecare lucru care-ti aduce amaraciune!
Dar uita te in inimile celor care il marturisesc pe Cristos ca Domn peste fiinta lor.

Nu esti la moda daca esti pocait ci esti un copil al lui Dumnezeu daca cu adevarat iti intorci inima de la pacat si placere lumeasca catre El!



Legat de un comentariu ce l-am primit la acest post

Anonim : " lasa-ne !! lasa-ne!! crezi ca daca ti-ai facut un blog,Dumnezeu iti iarta pacatele ?tu ramai acelasi!de ce nu ne covingi pe toti sa ne pocaim?ca e true ! si vorba ta: LA MODA..."

Dragul meu Anonim :) mi am facut un blog ca prin intermediul lui sa mi impartasesc gandurile cu privire la diferite aspecte din viata persoanala. Nu am spus ca am facut un blog pentru ca Dumnezeu sa mi ierte pacatele deci afirmatia cade si ti am dat si explicatia .
Vreau sa ti spun ca nu sunt acelasi deoarece sunt schimbat in permanenta de samanta care este in inima mea!
Daca o sa citesti postarile precedente o sa gasesti motive care sa te convinga sa te pocaiesti! si iti spun ca e foarte TRUE!
Cat despre titlul postari se pare ca nu l-ai inteles.
Sper sa fi fost explicit si daca ceva ai de discutat nu discutam prin intermediul comentariilor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu