joi, 7 octombrie 2010

A mea cercetare

Inima mea iti canta iubirea!
inima mea iti da multumirea!
Inima mea pe tine te cauta!
Caci Tu esti cel mai minunat!

Sunt niste versuri minunate care sincer m-au cercetat. Ma gandeam daca cumva inima mea inca Ii mai canta iubirea, daca este intr-o permanenta cantare de lauda la adresa Lui...
Ce canta azi inima noastra?
Cartea lui Isaia spune "Iata ca robii Mei vor canta de vesela ce la va fi inima, dar voi veti striga de durerea pe care o veti avea in suflet si va veti boci de mahnit ce va va fi duhul." (Isa.65:14)
Iti este cumva mahnit duhul? Iti mai este inima vesela sa cante numele Lui?
Noi ca si robi ai lui ar trebui sa ii cantam cu o inima plina de veselie si bucurie datorita nadejdii pe care o avem in El, ma insel? Uneori Satan este cel care ma insala si pe mine...
Il lasi sa ti fure privirile? Stii unde are sa te duca?


Apoi ce te impiedica sa ii aduci multumire pentru iubirea Lui nespus de mare? Cum spun si versurile altei cantari "Oare ii multumesti de-ajuns acestui bun Stapan / ce grija ta o poarta si ti vine in ajutor? "
Ii mai da Lui inima ta multumire pentru ziua minunata pe care o traiesti? Alte versuri spun " inca o zi mai am o Doamne de la Tine / mi ai dat inca o zi o zi sa ma intorc la Tine"
"El e iubitul inimi / e dorul sufletului meu" Spun alte versuri Care este iubitul/iubita inimi tale ? Pacatul? Faradelegea?
M ai tanjeste sufletul dupa prezenta Lui?? Mai cauta inima noastra prezenta Lui?
Pe cine mai iubim astazi? Iubim lumea? si placerile ei?
" Nu iubiti lumea, nici lucrurile din lume. Daca iubeste cineva lumea, dragostea Tatalui nu este in el." (1Ioan.2:15)

Mai este el minunat in ochii tai? Ce anume iti uimeste fiinta? Ce anume iti mai lumineaza trupul? Lumina Lui ? Sau te umbreste intunericul lumii ?
"ca sa fiti fara prihana si curati, copii ai lui Dumnezeu, fara vina, in mijlocul unui neam ticalos si stricat, in care straluciti ca niste lumini in lume, "(Filip.2:15)

Sa fim atenti aici! stralucim ca niste lumini in lume si nu ca lumea...
La ce iti stralucesc ochii inimii? daca stralucesc pentru altele... sa stii ca "ochii Domnului sunt peste cei neprihaniti, si urechile Lui iau aminte la rugaciunile lor. Dar fata Domnului este impotriva celor ce fac raul." (1Pet.3:12)

O serie de intrebari care ma cerceteaza sper ca Duhul Lui sa te cerceteze si sa iti arate ce iubeste inima ta.
Daca ea nu-L mai iubeste adu ti aminte de cuvintele Lui "Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea! "(Ier.31:3)

Ma rog ca El sa cerceteze fiinta noastra prin Duhul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu