joi, 21 octombrie 2010

Ce mai faci?

Ce mai faci?



"-Ehh... trag de rau si zic ca e bine..."

Un raspuns care m a pus putin pe ganduri in legatura cu ceea ce unii oameni fac. Nu ma asteptam sa aud un astfel de raspuns insa am stat si m am gandit cum poate omul acela sa se insele tragand de rau si spunand ca e bine. :|

Problema este ca a venit din partea unui crestin si m am gandit noi ca si crestini tragem de rau ca sa spunem ca e bine ? Aici am ajuns?

Asemeni o persoana fiind intrebata ce face da un raspuns de genu:

"-Fac tot posibilul sa dau cinste Domnului meu. Sa fac cinste cerului."

De asemeni si acesta este un raspuns care sa te puna pe ganduri. Faci tot posibilul sa i sapi groapa altuia? Faci tot posibilul sa desparti oamenii? Faci tot posibilul ca sa pui o vorba rea? Faci tot posibilul sa nu faci nimic?

Deci fie ca mancati, fie ca beti, fie ca faceti altceva: sa faceti totul pentru slava lui Dumnezeu. (1Cor.10:31)

Tot ce faceti sa fie facut cu dragoste! (1Cor.16:14)

Faceti in toata vremea, prin Duhul, tot felul de rugaciuni si cereri. Vegheati la aceasta, cu toata staruinta, si rugaciune pentru toti sfintii (Efes.6:18)

Faceti-mi bucuria deplina si aveti o simtire, o dragoste, un suflet si un gand. (Filip.2:2)

Faceti toate lucrurile fara cartiri si fara sovaieli, (Filip.2:14)

Orice faceti sa faceti din toata inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni, (Col.3:23)

Oricum care este raspunsul tau? Tu ce faci?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu