vineri, 17 decembrie 2010

şi nu e prima dată când... tocmai ai căzut

Si nu e prima data cand... tocmai ai cazut si iti vine sa strigi si sa urli.
"O, nenorocitul de mine!" , sunt secatuit... si deodata ma simt dezgustat. Unde sunt?
Ma aflu in deznadejde si gem de durerea neputintei mele... ma framant si caut un senin, dar intarzie... caut o sclipire, sunt incetosat si vad tulbure.
Si pana cand? Pana cand am sa ma impovarez cu propria mi povara si pana cand am sa...
Nu... nu este momentul.

Ma privesti si Ti se face mila. Si nu este prima oara cand ma vezi asa... Si eu refuz... nu pot!
Oare?
Stau si ascult pentru o clipa si realizez... Nu, nu e El.
Si ce-mi soptesti tu strainule? Ma cunosti tu? Sigur! si-mi cunosti slabiciunea si cauti sa ma trantesti... auzi tu obraznicule? da drumul maneci mele caci eu "pot totul in Hristos care ma intareste." (Filip.4:13)
Si de ce as privi la cele spuse de tine, cand El imi sopteste comori?

Dar tu Doamne vino in ajutorul meu ! Tu Mantuirea mea. Tine-ma Isuse si indreapta mi tu privirea... Tu sa domnesti peste a mea vointa!
Priveste... sunt sarac si lipsit dar Tu te gandesti la mine...

Nu mai zabovesc Doamne si alerg spre Tine si ma prabusesc in fata sfinteniei Tale, esti curat... Spala-ma si curateste-ma caci sunt apasat... si doar Tu suferintele mele le-ai purtat si durerile mele le-ai luat asupra Ta... o Doamne nu sunt vrednic sa indraznesc la Tine dar stiu ca tu vei fi drept in judecata Ta.

Si imi vine sa strig si sa cant! Caci Tu esti a mea stanca si in Tine gasesc adapostul si doar Tu esti sprijin pentru sufletul meu. Si sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale. (Ps.63:7) .Si daca Tu nu ai fi degraba ar fi sufletul meu in tacerea mortii.

Doamne... iti aduc multumire pentru al Tau har si pentru a Ta lucrare. Si iti sunt recunoscator pentru poverile pe care tu le ai luat de pe umerii mei. Si Fiul Tau le-a purtat pe ale mele si pe ale multora care au crezut in a Ta dragoste. Isuse iti multumesc pentru exemplu care mi-l areti. Multumesc pentru dragostea ce se revarsa peste mine.
Aleg sa raman la dispozitia Ta .Sfinteste-ma Doamne si imbraca-ma cu putere din puterea Ta!

Referinte: Ps.38:22 , Ps.40:13 , Ps.40:17 , Ps.54:4 , Ps.70:5 , Isa.53:4 , Ps.35:24

4 comentarii: