miercuri, 11 august 2010

Nevoie de scobitori?

Adesea ca si "copil crestin" ( "copil crestin"= crescut din pruncie cu frica de Dumnezeu fara ca vreodata sa se fi nascut din nou vreodata cu ADEVARAT) in fata acelor cu adevarat nascuti din nou , imi cautam mereu dreptatea cand eram pe drept evaluat ca fiind un crestin sec.
Pe un crestin sec il poti vedea din orice pozitie in plan orizontal dar ma intreb cu se vede un astfel de crestin in plan vertical ?

Raman "impresionat" sa vad cum "copiii crestini cresc si se maturizeaza" fara ca sa mai aiba nevoie de Parintele lor si indrumarea Lui , trezindu-se cu al lor cap in gard! Macar de ar avea timp sa l vada.
Sunt insa oameni minunati care incearca uneori si cu scobitori sa le ridice pleoapele insa acele scobitori deranjeaza :|

"-Eu vad bine, nu am nevoie de scobitorile tale puneti-le tie!!!!!!"

Alti au scobitorile in fata lor doar ca sunt prea mari si sunt pe post de barne.
Insa eu iti spun insuseste-ti scobitorile altora pune-ti le in ochi si scoate-ti barna altfel dai cu capul de gard!

Ai de gand sa ramai "copil" si sa te indreptatesti de fiecare data cand ai putea sa spui "am gresit"?

Sau alergi mereu si cauti sa dovedesti lucruri care nu iti sunt de folos ba chiar mai mult te preseaza de gardul acela si cand o sa alegi sa te dezlipesti sa ramai cu urme?

Nu alerga dupa dreptatea lumii si alearga dupa neprihanirea lui Dumnezeu si cauta sa ti schimbi dintii ca sa stii de ce sa te apuci!

Si oricine nu se hraneste decat cu lapte nu este obisnuit cu cuvantul despre neprihanire, caci este un prunc. Evrei 5:13










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu